Bloggen invigd

Ja, då var bloggen invigd!
För att det inte ska bli tomt har jag klistrat in några tidigare postade inlägg.
Då det är första gången jag försökt mig på detta så får ni gärna ge tips på allt från design och funktionalitet till ämnen och annat.

Om 7ster

Idérik liberal tänkare som utgår ifrån att alla människor har rätt till sin frihet, liv och egendom, samt att alla ska vara lika inför lagen och lagen ska vara lika för alla. Kan inte inordnas på en s.k. vänster-höger skala. Skriver om allt möjligt, men försöker hålla mig till sådant som inte anses självklart utan kan provocera, väcka debatt och ge nya infallsvinklar.
Det här inlägget postades i Personligt & vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bloggen invigd

  1. Marcus skriver:

    Lycka till med bloggandet! Själv hinner jag tyvärr inte blogga längre.

    Gilla

Kommentarsfältet är stängt.